Ik heb online besteld, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij nemen na een bestelling altijd contact met je op om een leverdatum af te spreken.

Hoe gaat de levering van een tuinmeubel in zijn werk?

Wij leveren door heel Nederland en België (zelfs binnen en buiten de EU!). We kunnen daarom helaas niet overal tegelijk zijn. Een groot deel van onze producten wordt  geleverd met een externe transporteur. Wij of de transporteur komen de bestelling bij je thuis afleveren. Uiteraard hebben we in beide gevallen vooraf contact met je opgenomen over de leverdatum.

LET OP:
De chauffeur bezorgt tot de eerste deur begane grond. (Tenzij nadrukkelijk anders afgesproken.) In overleg (en zonder enige verplichting) kan de chauffeur je meehelpen met het op de plaats brengen van het meubelstuk, daarbij merken wij echter wel op dat schade, opgelopen tijdens het plaatsen, niet voor onze rekening komt. In verband met Arbo wetgevingen komen loungesets bij jou thuis aan op een pallet, houd hier rekening mee. 
Goed om te weten: hoekbanken worden altijd gemaakt (en geleverd) in twee delen, zodat het makkelijk de tuin in kan. 

Onze leveringen zijn te allen tijde onder voorbehoud.  Wanneer een levering door overmacht niet voltooid kan worden, kunnen wij hiervoor niet aansprakelijk gesteld worden.  Onder overmacht wordt onder meer verstaan: Abnormale weersomstandigheden, onvoorziene verkeersophoudingen c.q. wegwerkzaamheden, omleidingen, ongelukken en/of files, uitval van werknemers door ziekte waardoor werkzaamheden niet voortgezet kunnen worden.
 

Hoe gaat de levering van een kinderbed/kinderkamer in zijn werk?
Bij je bestelling heb je gekozen voor zelf montage of montage door ons. Monteer je zelf dan leveren we op de begane grond. Mogen wij het voor je monteren? Dan tillen wij de meubeldelen voor je naar de eerste verdieping en monteren deze ter plaatse.   

LET OP: zorg dat onze monteur de kamer goed kan bereiken, er geen obstakels zijn of oude meubels die nog in de pad staan. Zodat hij de ruimte heeft om het bed/ kinderkamer goed te kunnen installeren.


Leveren en monteren op een hogere verdieping dan de eerste? Dat kan. Tijdens de bestelling heb je dit aangegeven. Is dit niet het geval? Dan kun je dit alsnog doorgeven. Houd er wel rekening mee dat hieraan extra kosten zijn verbonden. Zijn wij niet op de hoogte dan mogen onze collega's niet hoger dan de 1e verdieping het meubel plaatsen.

Goed om te weten:  Heb je gekozen voor montage, dan komt onze collega alleen het meubel in elkaar zetten. Hij mag niet in jouw mooie muren boren van ons. Daarom adviseren wij hierbij met klem kasten en hoogslapers aan de muur te bevestigen i.v.m. kindveiligheid.
 

Hoe gaat zelfmontage in zijn werk?
Onze meubels worden zo gemaakt dat je in vele gevallen met een paar simpele handelingen en een eenvoudige montagehandleiding, de artikelen makkelijk zelf in elkaar kunt zetten. Wij adviseren met klem kasten en hoogslapers aan de muur te bevestigen i.v.m. kindveiligheid. 

Kan ik de kussens buiten laten liggen  & wassen?

Goed om te weten:  Je kussens zijn niet alleen fraai, ze zijn ook water- en vuilafstotend. Dat betekent dat ze best tegeneen regenbuitje kunnen. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat je ze dagen in vochtige toestand buiten moet laten liggen. Hier worden ze niet mooier van en op een gegeven moment leidt dat tot vocht in het schuim. Beter niet doen dus! De hoezen zijn afritsbaar en kunnen gewassen worden op 30 graden. Hang ze daarna op en voordat je het weet zijn ze droog en klaar voor gebruik.  

Is het hout behandeld?
Nee, niet standaard. Bij je bestelling kun je ervoor kiezen om het hout door ons te laten behandelen. We kunnen dit doen met een white- of grey wash. Hierdoor krijgt het hout een andere kleur. Wat ook kan is een behandeling met woodprotect.
Dit is een transparante coating die kleur en reukloos is. De coating zorgt ervoor dat het vocht (o.a. regen) niet direct in het hout trekt.
Hoe gaat ruilen/retourneren in zijn werk?
Het kan dat je te impulsief besteld hebt, geef dit dan meteen aan ons door. Het liefst per mail op info@sanderswoodworks.nl. We annuleren je order en indien je al betaalt hebt, betalen we je uiterlijk binnen 8 werkdagen terug.
Als je het artikel in huis hebt en het is niet helemaal wat je ervan verwacht had dan is natuurlijk erg jammer! Binnen 14 dagen kun je het artikel retourneren. Omdat het vaak grote meubels betreft is het handig om met ons een afspraak te maken wanneer het bij je opgehaald wordt. Belangrijk: het meubel dient weer verpakt te worden zoals het aangeboden is bij je. Bewaar de pallet dus!
Betalen
Indien je online besteld hebt, heb je vaak al betaald via het online betaalsysteem.
Als wij zelf komen bezorgen kun je per pin bij de chauffeur betalen. Indien er een extern transportbedrijf komt vragen wij je de factuur (het liefst vooraf) over te maken per bank.
Maatwerkbestelling dien je vooraf te betalen en kunnen niet geretourneerd worden
Product added to wishlist
Product added to compare.